czwartek, 13 grudnia 2012

Ciastka czkoladowe, najlepsze!

Ciasteczka czekoladowe, gotuj-sie-do-gotowania.blogspot.com
Po mobilizującym komentarzu w poprzednim poście postanowiłam reaktywować bloga i częściej dzielić się z Wami moimi kulinarnymi poczynaniami. Myślę, że na początek mojego "odświeżania" bloga będą czekoladowe ciasteczka, które wśród moich znajomych mają już niejednego amatora z moim M. na czele :) Przepis znalazłam kilka lat temu na portalu Wielkie Żarcie u Ilki76, której przepisy uwielbiam.








Składniki:

200g gorzkiej czekolady
150g cukru
80g mąki
10g masła
2 jaja
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki soli

Wykonanie:

Masło i czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.
Mąkę zmieszać z proszkiem i solą.
Jaja z cukrem ubić na pulchną masę. Dodać mąkę i rozpuszczoną czekoladę.
Dobrze wymieszać.
Blachę do pieczenia wyłożyć papierem. Nakładać po jednej łyżeczce ciasta na blaszkę. Piec w 180 stopniach przez 10-12 minut.

Ciasteczka są obłędne, a jak ktoś nie wierzy, musi je koniecznie upiec i wtedy na pewno zostanie fanem tych ciastek! :))

Pozdrawiam serdecznie i ciepło (mróz na zewnątrz okropny)


3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się idea pisania bloga kulinarnego :) ostatnnio sfera blogowa zrobiła się bardzo modna, a jako że podoba mi się Twój blog to będę go wszystkim polecać! :)

    Może dzięki Twoim notkom wreszcie nauczę się piec! :)

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam te ciastka! Są bardzo łatwe w przygotowaniu, a co najważniejsze smakują niebotycznie! :) I trzymałam je w piekarniku jakieś 8 minut! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly