środa, 4 grudnia 2013

Pyszna i szybka sałatka z tuńczykiem na obiad "1/4"

Gdy gotuję coś treściwego zwykle robię to dla kogoś, bo przecież nie będę robić solidnej strawy dla jednej osoby, bo nawet najpyszniejsza po jedzeniu jej trzeci dzień z rzędu może stać się tą znienawidzoną! ;) No to dlatego też mojego kucharzenie dla mnie samej opiera się raczej na zieleninie lub odgrzewaniu tego co zostało po kucharzeniu poprzedniego dnia dla większej gromadki. Sałatka, którą tutaj dzisiaj przedstawiam to jedna z wielu alternatyw gdy w brzuchu burczy a chęci lub też motywacji na stanie przy garach brak ;) Jest pyszna, sycąca i nieskomplikowana czyli: IDEALNA, a swoją nazwę nosi... po zapoznaniu się z listą składników każdy będzie wiedział dlaczego ;)

Składniki  (porcja dla jednej osoby):

1/4 opakowania miksu sałat
1/4 puszki tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
1 jajko ugotowane na twardo
1/4 małej czerwonej cebuli
1/4 zielonego ogórka (ze skórką)

Miks sałat wyłożyć na talerz. Na sałatkę posypać zielonego ogórka pokrojonego w półplasterki oraz czerwoną cebulę pokrojoną w piórka. Na warzywa wyłożyć tuńczyka i jajko pokrojone w ósemkę.
Wszystko polać sosem vinegret.
Zajadać z ulubionym pieczywem lub solo :)

3 komentarze:

  1. I wielce apetyczne zdjęcie :-) Ja też często robię sałatki z tego, co tam akurat sie nawinie, ale niestety, nie są takie fotogeniczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      apetyczność zdjęć to jednak wielka zasługa mojego aparatu a tylko w kilku procentach moja ;)
      a sałatki na winie są najlepsze! :)

      Usuń

Printfriendly