środa, 5 sierpnia 2015

Koktajl bananowo-wiśnowy

Koktajle - zbawienne zastępowanie posiłków podczas upałów, pyszne, lekkie i orzeźwiające. Na ten koktajl wpadłam przypadkiem pod wpływem potrzeby upchania zbyt dojrzałych bananów w jakiejś potrawie :) Padło na koktajl i wyszło pysznie! Koktajle w moim menu goszczą od niedawna. Jedyne, z którymi do tej pory miałam do czynienia to koktajl truskawkowy i z czarnych porzeczek z pod ręki mojej mamy gdy byłam małą dziewczynką. Odkąd dostałam blender kielichowy od mojego M. poznaję koktajle na nowo, mieszam, miksuję, eksperymentuję i się rozkoszuję! :)

Składniki:

3 bardzo dojrzałe banany
3/4szkl. soku wiśniowego (naturalnego bez cukru)
3szkl. maślanki
melisa do dekoracji

Banany, sok i maślankę zmiksować. Udekorować melisą. Podawać schłodzone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly