piątek, 27 listopada 2015

Ciasto Princessa

Czy ja się będę bardzo powtarzać jeśli napiszę, że nie jestem fanką ciast z kremami? Aha, czyli, że już o tym kiedyś pisałam? :) Ciasto, na które przepis poniżej jest inne i z racji, że krem jest z bitej śmietany bardzo mi smakuje i skradło moje serce już bardzo dawno temu jednak nie było okazji aby je upiec. Dlatego od razu jak tylko nadarzyła się okazja postanowiłam przepis odkurzyć i wcielić w życie tak aby goście, którzy przybyli na imprezę do moich teściów mogli rozkoszować się pysznym, delikatnym i w sam raz słodkim ciastem :) Połączenie kremu czekoladowego, ananasa, bitej śmietany i kruchych kokosowych wafelków. Ciasto idealne na większe okazje, może spokojnie posłużyć za tort. 
Przepis na to ciacho to kolejna spuścizna mojej znajomości z portalem Wielkie Żarcie i użytkowniczką ilka76, jej przepisy są genialne i korzystałam z nich niejednokrotnie o czym możecie się przekonać przeglądając mojego bloga.


Składniki:

Biszkopt (z niezawodnego przepisu - innych nie piekę)

Przełożenie:
1 puszka ananasa
500ml śmietany kremówki
1 słoik kremu czekoladowego (200g)
4 pricessy kokosowe XXL
2 śmietan fixy
2 łyżki cukru pudru
1 tabliczka gorzkiej czekolady rozpuszczonej w kąpieli wodnej

Biszkopt przekroić wzdłuż, pierwszy blat nasączyć sokiem z ananasów. Pogrzać krem czekoladowy, rozsmarować na blacie.
Ananasa pokroić w kostkę, osuszyć z nadmiaru soku.
Schłodzoną śmietankę ubić na sztywno dodać cukier i śmietan fixy. Odłożyć 3 łyżki czystego kremu. 
Pricessy pokroić w kostkę 1/2 włożyć do kremu pozostałą zostawić do dekoracji.
Śmietanę wymieszać z ananasem i pricessami. Wyłożyć na ciasto. Przykryć drugim plackiem, nasączyć sokiem z ananasa, wyłożyć pozostałą śmietanę, posypać drugą cześcią princessy, polać czekoladą. Schłodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly