poniedziałek, 25 stycznia 2016

Koktajl bananowo-pietruszkowy

Jak na Fit Poniedziałek przystało fit przepis poniżej! :) Moja fascynacja blogiem Qchenne Inspiracje z przerwami, bo z przerwami ale nadal trwa! Chłonę przepisy Gosi jak gąbka i jak tylko czas na to pozwala wcielam je w życie aby w pracy posilać się zdrowiej niż kanapką z żółtym serem. Tym razem postanowiłam przygotować koktajl obecność zielonej natki pietruszki początkowo mnie zniechęciła jednak dobrze, że się przemogłam, bo smak jest genialny. Super orzeźwiający koktajl! Mniam! Połączenie kiwi, kefiru i banana znane było mi już od dawna jednak w połączeniu z pietruszką nabrało zupełnie nowego wymiaru! Wszystkich szaleńców zdrowego żywienia oraz tych co z pewną dozą sceptycyzmu patrzą w stronę zdrowego odżywiania polecam wypróbować ten przepis :)


Składniki:
1szkl. kefiru
1 mały banan
1 kiwi
1 łyżka natki pietruszki (dałam mrożoną)

Wszystko zmiksować i gotowe! :)

1 komentarz:

  1. Ja jestem szaleńcem niezdrowego żywienia :-) Bardzo szczęśliwym i zdrowym. CaUski!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly