poniedziałek, 22 lutego 2016

Lunchbox z fasolką szparagową i serem feta

Lunchboxy do pracy noszę dość często jednak zazwyczaj brak mi czasu na to aby strzelić im fotkę w domu przed wyjściem a jak mam nawet chwilkę czasu to już światło nie takie i niestety większość moich lunchboxowych przepisów pozostaje pochłonięta bez pokazania ich światu! :) Tym razem udało mi się uwiecznić sałatkę, którą zabrałam do pracy była tak pyszna, że całe szczęście, że doczekała się zdjęcia :) Przepis znalazłam u Gosi z Qchennych Inspiracji i długo się nie zastanawiając wcieliłam go w czyn! Smaki świetnie ze sobą współgrają a feria barw wprawi nas w doskonały nastrój, bo czy nie przyjemniej jest zjeść radosną i kolorową sałatkę niż nudną kromkę z serem? ;)

Składniki:

1szkl. fasolki szparagowej żółtej ugotowanej al dente
1/2 strąka czerwonej papryki pociętej w cienkie paski
10 czarnych oliwek
10 kostek sera feta wielkości kostki do gry
1 garść rukoli lub miksu sałat
1 łyżka uprażonych ziaren słonecznika
2 łyżki sosu winegret - przepis tutaj


Fasolkę, paprykę, pokrojone w plasterki oliwki razem wymieszać. Na wierzchu ułożyc ser feta, polać sosem i posypać prażonymi ziarnami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly