środa, 2 listopada 2016

Bezmleczny koktajl tropikalny

Potrzeba matką wynalazków! Kilka miesięcy temu dopadło mnie ograniczenie mleka krowiego do minimum podobny los dopadł ostatnio moją znajomą Anetkę, która podobnie jak ja wtedy czuła, że jej sposób żywienia legł w gruzach i jedyne co ją czeka do żywienie się energią słoneczną... ;) Na szczęście jako pierwsza przetarłam szlaki i o jakąś wiedzę jestem już bogatsza stąd postanowiłam wesprzeć Anetkę i pokazać jej, że funkcjonowanie bez mleka od krowy może być przyjemne i niekoniecznie nie musi rujnować naszego portfela ;) Podczas gdy wpadła do mnie na piątkowe odwiedziny zrobiłyśmy wspólnie mleczko kokosowe (przepis tutaj) a następnie na bazie mleczka powstał koktajl, na który przepis znajdziecie poniżej, wyszło przepysznie! Dzięki temu koktajlowi spokojnie przeniesiecie się w ciepłe tropiki co patrząc na aurę za oknem będzie z pewnością miłym doświadczeniem. Gwarantuję, że koktajl zasmakuje nawet największym sceptykom zdrowego żywienia!

Składniki (na 2 porcje koktajlu po 600ml)
2 szklanki mleczka kokosowego (szklanka 250ml)
2 małe banany
2 pomarańcze

Banany obrać ze skóry pokroić w kostkę.
Pomarańcze obrać ze skóry, pozbyć się białych błonek, pokroić na mniejsze części.
W blenderze zmiksować mleczko z owocami. Podawać od razu po przygotowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly